Lisätty 07. helmikuuta 2020

Ylläksen Aurinkopäivä

Ylläksen Aurinkopäivä 7.3.2020
Klo 10-16

Tervetuloa ELOn jäsenperheet ympäri Lappia koko perheen tapahtumaan ulkoilemaan Ylläkselle, Ylläsjärven puolelle. Päivä on tarkoitettu ELOn jäsenperheille. ELO tarjoaa lapsille ja nuorille buffetlounaan klo 12-15 sekä hissilipun hintaan 14€ alle 12-vuotiaille ja 20€ yli 12-vuotiaille. Avustajat ja alle 6-vuotiaat ilmaiseksi. Aikuisen hissilippu jäsenhintaan 32,50€ (normaalihinta 46€) ja aikuiset voivat ostaa lounaan omakustanteisesti hintaan 15€.

Lippujen varaus ELOn kautta etukäteismaksulla. Keycardin hinta 3€ (ei omia keycardeja). Toimitamme laskun ilmoittautumisajan päätyttyä sähköpostitse. Perheen ulkopuolinen avustaja saa tulla mukaan maksutta.

Välinevuokra -50% Jemes Sportin listahinnoista. Välineiden vuokraus itsenäisesti Jemes Sportissa ilmoittamalla siellä olevansa ELOlainen.

Pakkasraja -20 astetta.

Päivä toteutetaan yhteistyössä Suomen Paralympiakomitea ry:n kanssa.
Suomen Paralympiakomitea ry järjestää klo 10-16 laskettelun opetusta liikuntarajoitteisille pystyssä, kelkalla tai apuvälineiden avulla, hyödyntäen MALIKEen apuvälineitä. ELOn jäsenille soveltava hiihtokoulu maksaa 10€, muille 20€. Ilmoittautuminen laskettelun opetukseen jarno.saapunki@paralympia.fi / 040 737 5882

Ilmoittautuminen 26.2. mennessä

Paikkoja rajoitetu määrä.