Lisätty 17. helmikuuta 2016

Tiikerinloikka työniloon - koulutus 24.2. klo 18-20

Koulutuskeskus Mooli Oy:n yrittäjät Jukka Palokangas ja Minna Rimpiläinen tarjoavat ELOn jäsenille mahdollisuuden osallistua Tiikerinloikka työniloon -koulutukseen todella edullisesti.
Kouluttajana toimii suomalaisen työhyvinvoinnin uranuurtaja Marja-Liisa Manka.

Tiikerinloikka työniloon

Koulutuksen tarkoituksena on antaa työkaluja, miten kiireiden ja aikapaineiden keskellä voisi tehdä työtään kaikessa rauhassa, miten yhteistyö ja myönteisyys vaikuttavat tuotoksiimme. Pääpaino on henkisen pääoman kehittämisessä. Koulutus on pääasiassa virikeluentoa, mutta sisältää myös yhdessä pohtimista.

Koulutuksen teemat:

• Miksi katse työniloon?
  • Myönteisyys perustana.
  • Hyvä työ - hyvä elämä.
  • Työnilonjulistus 2016!

Valmennuspäivän tarkoituksena on antaa työkaluja, miten kiireiden ja aikapaineiden keskellä voisi tehdä työtään kaikessa rauhassa, miten yhteistyö ja myönteisyys vaikuttavat tuotoksiimme ja kuinka stressiäkin kestää, jos välillä palautuu työn paineista. Pääpaino on henkisen pääoman kehittämisessä. Koulutus on virikeluentoja ja yhdessä pohtimista.

PAIKKA: Koulutus järjestetään Lapin Yliopiston Fellman-salissa keskiviikkona 24.2.2016 klo 18-20.00.
HINTA: Koulutuksen hinta ELOn jäsenille 10€
ILMOITTAUTUMINEN: Ilmoittautumiset viimeistään perjantaina 19.2. Suville,
p. 040 197 6060, suvi@erityislastenomaiset.fi

Lisätietoa koulutuksesta ja kouluttajasta.