Lisätty 16. helmikuuta 2018

Rovaniemen kaupungin liikuntapalveluiden Soveltava talviliikuntapäivä 21.3.

Soveltava talviliikuntapäivä järjestetään keskiviikkona 21.3.2018 klo 9.00 – 15.00 Ounasvaaran hiihtokeskuksessa. Tapahtumassa on mahdollisuus kokeilla erilaisia sovellettuja talviliikuntamuotoja ohjaajien opastamana ja avustamana. Ensisijaisesti tapahtuma on suunnattu erityistukea tarvitseville lapsille, nuorille ja aikuisille.

Päivän aikana on tarjolla pystylaskettelua, kelkkalaskettelua Bi-ski ja Mono-ski – kelkoilla, erilaisia kisailuja rinneriehan merkeissä ja lumikenkäily.

Tapahtuma on maksuton lukuun ottamatta

pystylaskettelun ja murtomaahiihtoväline vuokraa

(8 €/osallistuja).

Koululaiset tulevat tapahtumaan porrastetusti klo 9 – 14. Perheet, erityisyhdistykset ja muut kiinnostuneet ovat tervetulleita paikalle klo 13 – 15.

Talviliikuntapäivän järjestävät yhteistyössä Rovaniemen kaupungin liikuntapalvelut, Ounasvaaran hiihtokeskus, Lapin ammattiopisto, Lapin ammattikorkeakoulu, Solia ja Malike.

Ilmoittautumiset to 1.3.2018 mennessä.

Liitteenä on lista, johon merkitään lasketteluun osallistuvat kelkka- ja pystylaskijat (sekä kelkkalaskijoiden istuimen leveys, niskatuen tarve ja pystylaskijoiden avustajatarve). Liitteen loppuun merkitään muut tapahtumaan osallistuvat; ulkoilijat, opettajat ja avustajat. Lista toimii ilmoittautumislomakkeena ja sen perusteella laskemme osallistujat ja osaamme aikatauluttaa avustajien ja laskijoiden toimintaa rinteessä. Tarkistathan vielä ennen kaavakkeen lähettämistä, että kaikki talviliikuntapäivään osallistuvat on merkitty listaan, sillä myös makkarat ja mehut varataan vain ilmoittautuneille.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset:

katriina.merkkiniemi@rovaniemi.fi puh. 040 562 5337