Lisätty 20. helmikuuta 2019

Lapin Aurinkopäivät Ylläksellä 23.3.

Tervetuloa viettämään mukavaa ulkoilupäivää Ylläkselle!

Tervetuloa ELOn jäsenperheet ympäri Lappia koko perheen tapahtumaan ulkoilemaan Ylläkselle, Ylläsjärven puolelle. Päivä on tarkoitettu ELOn jäsenperheille. ELO tarjoaa lapsille ja nuorille pizzapuffet lounaan klo 12-15 sekä tukee heidän osallistumistaan, jolloin kokopäivän hissilipun hinta on alle 12 -vuotiaille 14€ ja yli 12 -vuotialle 20€. Avustajat ja alle 6 -vuotiaat ilmaiseksi. Aikuisen hissilippu jäsenhintaan 31,50€ (normaalihinta 45€).

Lippujen varaus ELOn kautta etukäteismaksulla. Keycardin hinta 3€ (ei omia keycardeja. Toimitamme laskun ilmoittautumisajan päätyttyä. Perheen ulkopuolinen avustaja saa tulla mukaan maksutta.

Välinevuokra -50% Jemes Sportin listahinnoista. Välineiden vuokraus itsenäisesti Jemes Sportissa ilmoittamalla siellä olevansa ELOlainen.

Pakkasraja -20 astetta.

Ilmoittautuminen sunnuntai 17.3. mennessä: https://goo.gl/forms/VFkypoovBfwKemqM2

Päivä toteutetaan yhteistyössä Suomen Vammaisurheilu ja -liikunta VAU ry:n kanssa.

VAU ry järjestää klo 10-16 laskettelun opetusta liikuntarajoitteisille pystyssä, kelkalla tai apuvälineiden avulla, hyödyntäen MALIKEen apuvälineitä. ELOn jäsenille soveltava hiihtokoulu maksaa 10€, muille 20€.  Ilmoittautuminen laskettelun opetukseen 17.3. mennessä:

jarno.saapunki@vammaisurheilu.fi/ 040 737 5882

TULOSTETTAVA TIEDOTE