Lisätty 22. helmikuuta 2018

Kolarin ELOperheiden oma kirjastoilta perjantaina 23.2 klo 17-18.30

Haluaisitko tutustua ja tavata toisia erityisperheitä sekä nauttia ja voimaantua toisten seurasta? Toivoisitko löytäväsi oman porukkasi, jossa jakaa kokemuksia ja saada vinkkejä toisilta perheiltä? Tule mukaan Erityislasten Omaiset ELO ry:n toimintaan!

Erityislasten Omaiset ELO ry Kolarin perheiden seuraava tapaaminen perjantaina 23.2 klo 17-18.30 Kolarin kirjastolla. Ohjelmassa on kirjastosuunnistusta, kahvia ja iltapalaa. Mukana myös Kolarin kunnan Meän Digiloikan Kati Huttunen, joka tuo näytille arkea helpottavia teknologia sovelluksia.

Muut ELOtapaamiset keväällä: 14.3. klo 17-20 Tukiviitomakoulutus. 16.4. klo 17.30-19.30 Vanhempien tapaaminen. Aiheena piirtäminen kommunikaation tukena. Vetäjänä Hannele Merikoski Aivoliitto. 24.4. klo 16.30-19.30 Perheiden pilkki-, lumikenkä-, pulkka -ja makkaranpaistoretki. Lisätietoja myöhemmin. 23.5. klo 17-19 Vanhempien tapaaminen. Aiheena Autisminkirjo tutuksi. Mukana Marjo Häyry Autismi ja Aspergerliitto.

ELOnuorten harrastuskokeiluryhmä yli 13-vuotiaille 27.2 / 19.3 / 3.4. / 8.5. / 30.5.

ELOjunnujen harrastuskokeiluryhmä 10-12- vuotiaille 26.2. / 27.3. / 26.4. / 28.5.

ELO toimii yli diagnoosi- ja kuntarajojen, joten vertaisverkostoomme ovat lämpimästi tervetulleita kaikki erityistä tukea tarvitsevat lapset ja nuoret perheineen!

Ilmoittautumiset ja lisätiedot:

Hanna Pikkarainen, p. 040 097 8080, aluetyontekija@erityislastenomaiset.fi

Ilmoitathan myös mahdolliset erityisruokavaliot.