Lisätty 19. joulukuuta 2018

Haetaan järjestöavustajaa ELOtiimiin

Järjestöavustaja, Erityislastenomaiset ELO ry.

ELO eli Erityislasten Omaiset ELO ry on vuodesta 2000 toiminut lappilainen vertaistukiyhdistys yli diagnoosi-, kunta- ja järjestörajojen. Erityisperhe on perhe, jossa on yksi tai useampi erityistä tukea tarvitseva lapsi tai nuori.

Yhdistyksemme on saanut avustusehdotuksen STEAn paikka auki -avustusohjelman rahoituksesta vuodelle 2019 ja haemmekin järjestöavustajaa ELOtiimiin. Lisätietoa avustusohjelmasta: http://www.stea.fi/avustusten-haku/avustusohjelmat

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittää omia työelämävalmiuksiasi ja vahvistaa osaamistasi. Paikka auki -avustusohjelman mukaisesti sinun tulee työnhakijana täyttää seuraavat kriteerit: olet korkeintaan 29-vuotias etkä ole työelämässä tai tutkintoon johtavassa koulutuksessa. Avustusohjelma on kohdennettu vaikeasti työllistyville nuorille. Työsuhde on määräaikainen (yksi vuosi). Työ alkaa 1.2.2019 tai sopimuksen mukaan edellyttäen avustusehdotuksen vahvistumista.

Tehtäviisi kuuluu tiedotus, ELOkolo emännöinti/isännöinti, erilaisia toimistotöitä, ryhmien ja tapahtumien järjestämiseen liittyviä tehtäviä sekä muita yhdistyksen yleishyödyllisiä tehtäviä. Koulutusvaatimusta tehtävään ei ole, mutta odotamme sinulta kiinnostusta järjestötoimintaan, taitoa toimia ihmisten kanssa, oma-aloitteisuutta, valmiutta ilta- ja viikonlopputyöskentelyyn sekä intoa uuden oppimiseen. Työ edellyttää tietoteknistä osaamista. Tehtävät täsmentyvät osaamisesi ja vahvuuksiesi mukaan.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV 20.1.2019 mennessä osoitteeseen eveliina@erityislastenomaiset.fi
tai Erityislastenomaiset ELO ry, Pohjolankatu 10 as 1, 96100 Rovaniemi

Tiedustelut: 7.1.2019 alkaen klo 14-16 Eveliina Johansson-Kivioja, vastaava verkostotyöntekijä, p. 040 197 5050.

Lisätietoja yhdistyksestä: www.erityislastenomaiset.fi