Lisätty 23. tammikuuta 2019

Haetaan aluetyöntekijää ELOtiimiin! =)

ELO eli Erityislasten Omaiset ELO ry on vuodesta 2000 toiminut lappilainen vertaistukiyhdistys yli diagnoosi-, kunta- ja järjestörajojen. Erityisperhe on perhe, jossa on yksi tai useampi erityistä tukea tarvitseva lapsi tai nuori.

Alustavan avustusehdotuksen myötä rahoituksemme kasvaa ja toimintamme laajenee! Haemme yhdistykseemme ALUETYÖNTEKIJÄÄ. Työntekijän toiminta-alueena on viisi Lapin ELOkuntaa. Kunnat määrittyvät tarkemmin työsuhteen alkaessa. Palkattavan henkilön asuinpaikka ja/tai kontaktit vaikuttavat toiminta-alueen määrittelyssä. Työtä on mahdollista tehdä Rovaniemeltä käsin, mutta paikallinen tuntemus Lapin pienemmästä kunnasta katsotaan eduksi.  Toimimme Rovaniemen lisäksi kymmenessä Lapin kunnassa: Enontekiöllä, Inarissa, Kemijärvellä, Kittilässä, Kolarissa, Muoniossa, Pellossa, Sallassa, Sodankylässä ja Tornio.

Työtehtävät
Työntekijä tulee toteuttamaan valmista toimintasuunnitelmaa. Työmme perustana on perheiden voimavaroja vahvistava työote. Työ on kokonaisvaltaista järjestötyötä. Aluetyöntekijän tehtävänä on yhteistyöverkoston tukeminen viidessä Lapin kunnassa. Lisäksi toimenkuvaan kuuluu erilaisten vertaisryhmien vetäminen.

Sinulla on
- Alaan soveltuva koulutus ja työkokemus.
- Ajokortti ja valmius ilta- ja viikonlopputyöskentelyyn sekä matkustamiseen.

Odotamme
- Hyviä käytännön ATK- taitoja PC- ja Microsoft-ympäristössä.
- Kykyä sekä itsenäiseen että tiimityöskentelyyn.
- Joustavuutta ja taitoja ryhmänohjaukseen.
- Mahdollisesti omakohtaista kokemusta elämästä erityistä tukea tarvitsevan lapsen tai nuoren kanssa.
- Hyvät suulliset ja kirjalliset (raportit, tilastointi, sähköiset välineet) ilmaisutaidot.

Tarjoamme sinulle
Motivoivan ja merkityksellisen työn mukavassa ja kehittämismyönteisessä työyhteisössä. Joustavan työajan.

Työehdot
Työ on toistaiseksi voimassa oleva työsuhde, joka vahvistetaan Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskuksen (STEA) myöntämän toiminta-avustuksen mukaisesti vuodeksi kerrallaan. Työsopimuksessa noudatetaan 4 kk:n koeaikaa. Työ alkaa 1.4.2019 tai sopimuksen mukaan edellyttäen avustusehdotuksen vahvistumista. Palkkaus on sosiaalialan järjestöjen TES:n mukainen.

Tervetuloa mukaan ELOtiimiin!

Hakemukset ja CV palkkatoivomuksineen viimeistään 17.2.2019 mennessä osoitteeseen eveliina@erityislastenomaiset.fi tai Erityislasten Omaiset ELO ry., Pohjolankatu 10 as 1, 96100 Rovaniemi. Kuoreen merkintä ”aluetyöntekijä”.

Tiedustelut: Eveliina Johansson-Kivioja, vastaava verkostotyöntekijä, p. 040 197 5050 (arkisin klo 14–17).

Lisätietoja yhdistyksestä: www.erityislastenomaiset.fi