Lisätty 21. helmikuuta 2020

ELOmiesten vertaisviikonloppu

Esite tästä suurempana tulostusversiona

Tervetuloa Erityislasten Omaiset ELO ry:n ELOmiehet ympäri Lappia 22.5-24.5 yhteiseen vertais- ja virkistysviikonloppuun Raanujärven rantamaisemiin!

Tapahtuma on suunnattu erityislasten isille tai muille läheisille miehille. Tapahtuma on maksuton sisältäen majoituksen ja ruokailut. Tavoitteena on yhteisöllinen vertaisuuden kokemus sekä virkistäytyminen. Tarkempi ohjelma ilmoitetaan myöhemmin.

Majoittuminen tapahtuu useampaan 8 hengen Napapiirin järvilomien huvilaan (Pihka, Naava, Reiki) Raanujärven rannalle. Paikalla on mahdollisuus monipuoliseen ulkoiluun. Alueella on luontopolkuja ja lyhyitä vaellusreittejä. Lisäksi käytössä on sähkölämmitteinen mökkisauna, rantasaunat sekä palju. Mökit ovat omilla yksityisillä järvenrantatonteillaan. Varusteluun kuuluvat lisäksi grillikodat, soutuveneet, pelastusliivit, mato-onget ja pihapelit. Voit tutustua paikkaan, majoitukseen ja aktiviteetteihin Napapiirin järvilomien sivuilta. Napapiirin järvilomat http://napapiirinjarvilomat.fi/fi Luukkoniemi 147, 97250 Raanujärvi

Lisätiedot ja ilmoittautumiset 8.5 mennessä:

Petteri 040 197 6060 tai petteri@erityislastenomaiset.fi