Lisätty 22. tammikuuta 2016

ELO etsii uutta työntekijää

Järjestöavustaja, Erityislastenomaiset ELO ry

ELO eli Erityislasten Omaiset ELO ry. on vuodesta 2000 toiminut lappilainen vertaistukiyhdistys yli diagnoosi-, kunta- ja järjestörajojen. Erityisperhe on perhe, jossa on yksi tai useampi erityistä tukea tarvitseva lapsi tai nuori.

Haemme yhdistykseemme järjestöavustajaksi nuorta työntekijää Raha-automaattiyhdistyksen Paikka auki -avustusohjelman rahoituksella. Lisätietoa avustusohjelmasta: www.ray.fi ja www.paikkaauki.fi

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittää omia työelämävalmiuksiasi ja vahvistaa osaamistasi. Paikka auki -avustusohjelman mukaisesti sinun tulee työnhakijana täyttää seuraavat kriteerit: olet korkeintaan 29-vuotias etkä ole työelämässä tai tutkintoon johtavassa koulutuksessa. Avustusohjelma on kohdennettu vaikeasti työllistyville nuorille, jonka vuoksi haemme nuorta aikuista, jolla on tai on ollut jotain erityisen tuen tarvetta. Työsuhteen luonne on oppisopimus, eli työsuhteen aikana on mahdollisuus kouluttautua lähihoitajaksi tai nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajaksi tai muuhun soveltuvaan ammattitutkintoon. Työsuhde on määräaikainen (noin kaksi vuotta) ja solmitaan oppisopimuksen keston ajaksi. Työ alkaa 22.2.2016 tai sopimuksen mukaan ja tehtävän täyttö edellyttää rahoituspäätöksen vahvistumista.

Tehtäviisi kuuluu monipuolisia toimistotöitä, ryhmien ja tapahtumien järjestämiseen liittyviä tehtäviä sekä muita yhdistyksen yleishyödyllisiä tehtäviä. Koulutusvaatimusta tehtävään ei ole, mutta odotamme sinulta kiinnostusta järjestötoimintaan, valmiutta ilta- ja viikonlopputyöskentelyyn sekä intoa uuden oppimiseen. Monipuoliset atk-taidot ovat eduksi. Tehtävät täsmentyvät osaamisesi ja vahvuuksiesi mukaan.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV 7.2.2016 mennessä osoitteeseen eveliina@erityislastenomaiset.fi
tai Erityislastenomaiset ELO ry, Pohjolankatu 10 as 1, 96100 Rovaniemi

Tiedustelut: Eveliina Johansson-Kivioja, vastaava verkostotyöntekijä, p. 040 197 5050.

Lisätietoja yhdistyksestä: www.erityislastenomaiset.fi