Lisätty 19. helmikuuta 2016

ELO etsii aluetyöntekijää

ELO eli Erityislasten Omaiset ELO ry. on vuodesta 2000 toiminut lappilainen vertaistukiyhdistys yli diagnoosi-, kunta- ja järjestörajojen. Erityisperhe on perhe, jossa on yksi tai useampi erityistä tukea tarvitseva lapsi tai nuori.

Haemme yhdistykseen ALUETYÖNTEKIJÄÄ toiminta-alueellemme Rovaniemen ulkopuolelle. Toimimme Rovaniemen lisäksi kahdeksassa Lapin kunnassa: Enontekiöllä, Inarissa, Kittilässä, Kemijärvellä, Kolarissa, Muoniossa, Sodankylässä ja Sallassa. Työpisteen paikkakunta päätetään, kun uusi työntekijä on valittu.

Työtehtävät

Työntekijä tulee toteuttamaan valmista toimintasuunnitelmaa. Työmme perustana on perheiden voimavaroja vahvistava työote. Työ on kokonaisvaltaista järjestötyötä. Aluetyöntekijän tehtävänä on yhteistyöverkoston tukeminen kahdessa Lapin kunnassa joista toinen on Inarin kunta ja toinen määrittyy myöhemmin. Lisäksi toimenkuvaan kuuluu erilaisten vertaisryhmien vetäminen.

Sinulla on

Alaan soveltuva koulutus ja työkokemus.

Ajokortti ja valmius ilta- ja viikonlopputyöskentelyyn sekä matkustamiseen.

Odotamme

Hyviä käytännön ATK- taitoja PC- ja Microsoft-ympäristössä.

Kykyä sekä itsenäiseen että tiimityöskentelyyn.

Joustavuutta ja taitoja ryhmänohjaukseen.

Mahdollisesti omakohtaista kokemusta elämästä erityistä tukea tarvitsevan lapsen tai nuoren kanssa.

Hyvät suulliset ja kirjalliset (raportit, tilastointi, sähköiset välineet) ilmaisutaidot.

Tarjoamme sinulle

Motivoivan ja merkityksellisen työn mukavassa ja kehittämismyönteisessä työyhteisössä. Joustavan työajan. Mahdollisuuden lisäkouluttautumiseen (dialogiset verkostotyömenetelmät).

Työehdot

Työ on toistaiseksi voimassa oleva työsuhde, joka vahvistetaan RAY-rahoituksen mukaisesti vuodeksi kerrallaan. Työsopimuksessa noudatetaan 4 kk:n koeaikaa. Työ alkaa 1.4.2016 tai sopimuksen mukaan. Palkkaus on sosiaalialan järjestöjen TES:n mukainen. Työtä on mahdollista tehdä myös osa-aikaisesti.

Tervetuloa mukaan ELOtiimiin!

Hakemukset ja CV palkkatoivomuksineen viimeistään 29.2.2016 mennessä osoitteeseen eveliina@erityislastenomaiset.fi tai Erityislasten Omaiset ELO ry., Pohjolankatu 10 as 1, 96100 Rovaniemi. Kuoreen merkintä ”aluetyöntekijä”.

Tiedustelut: Eveliina Johansson-Kivioja, vastaava verkostotyöntekijä, p. 040 197 5050 (arkisin klo 10–17).

Lisätietoja yhdistyksestä: www.erityislastenomaiset.fi